Fotele biurowe

Posiadamy bogatą ofertę wynajmu foteli biurowych – potrafimy dopasować się do każdej koncepcji biura jaką Państwo zaplanują.  Cena wypożyczenia foteli biurowych uzależniona jest od ilości oraz terminu. Chętnie też pomożemy wybrać odpowiednie meble do stylistyki stanowisk pracy.  Nasza wypożyczalnia mebli biurowych zapewnia najwyższą jakość oferowanych foteli – bez pęknięć, podarć lub jakichkolwiek innych skaz. Dowozimy sprzęt na terenie całej Polski.

Fotel biurowy Standard

Zapytaj o cenę!

Fotel biurowy Premium

Fotel biurowy VR

Krzesło ISO

Zapytaj o cenę!

Oferta wypożyczenia jest przygotowywana na poziomie 0. Za wnoszenie mebli na piętro wymagana jest dodatkowa opłata - do ustalenia.

Aktualności

18.11.2016 HOTEL TĘCZOWA
Nasza wypożyczalnia krzeseł mogła mieć przyjemność w pomocy w zorganizowania wydarzenia, które odbyło się w Lubaniu. Hotel Tęczowa przygotował dla swoich gości niespodziankę, nasze meble służyły swoim komfortem przybyłym uczestnikom.

19-20.11.2016 HALA ORBITA
Jeśli chcesz by Twój event był w pełni wyposażony, sprawdź jakie rozwiązania niesie ze sobą meble eventowe wynajem. Na jak wysokim poziomie są to usługi przekonała się Hala ORBITA we Wrocławiu. Eventowych mebli nie zabrakło podczas czwartej edycji targów „Przyjdź, kup i zamieszkaj NA SWOIM”

19-20.10.2016 ZŁOTE TARASY
Wypożyczalnia krzeseł i stołów wyposażyła stoisko dla firmy Ailleron na evencie, który odbył się w Galerii Złote Tarsy. Dostarczyliśmy jako meble eventowe warszawa lady, hokery, stoliki koktajlowe i lounge oraz palmy i listwu LED do oświetlenia stoiska.

15.10.2016 SPEKTAKL NA BARCE - OLIPMPIA PORT
Wypożyczalnia krzeseł poznań miała przyjemność współpracować z firmą Yak&Yeti przy dostarczaniu mebli eventowych na spektakl pt. "Moskwa-Pietuszki", który odbył się na barce przy bulwarze Olimpia Port we Wrocławiu.

19.10-7.11.2016 WAGO ELWAG
Wyposażamy biura i gabinety w biurka, szafy, regały na dokumenty, kontenery i fotele obrotowe. Dostarczylismy meble biurowe do tymczasowego biura firmy Wago Elwag we Wrocławiu. Wypożyczlania krzeseł wrocław wyposaża szkolenia, konferencje i eventy wszelkiego rodzaju.

08-25.10.2016 GALERIA NOWY RYNEK
W Galerii Nowy Rynek zakończyła się właśnie kolejna edycja Strefy Kobiet. O wygodę i dobre samopoczucie pań uczestniczących w warsztatach zadbała nasza wypożyczalnia mebli.

05-06.10.2016 MIĘDZYNARODOWE TARGI PALIWOWE
Tym razem nasza wypożyczalnia stołów i krzeseł dostarczyła meble do Hali Stulecia, gdzie gościły Międzynarodowe Targi Paliwowe. Dzięki wygodnym i funkcjonalnym sprzętom organizowane szkolenia oraz prelekcje przebiegały sprawnie i komfortowo.

30.09-02.10.2016 FILM PRODUKCJA
Sesja zdjęciowa pod tytułem „Radeberger” realizowana przez warszawską Film Produkcję zakończyła się sukcesem. Swój wkład w całe przedsięwzięcie miała również wypożyczalnia mebli HoReCa. Na plan zdjęciowy dostarczyliśmy nasze gustowne i wygodne fotele Chester.

14-15.09.2016 SZKOLENIE GĄDKI
Współpracowalismy z firmą MSC Central Europe z Gądek podszas wyposażania miejsca szkolenia w krzesła konferencyjne, nagłośnienie, projektory, ekrany multimedialne i oświetlenie.

08.09.2016 SĄD OKRĘGOWY WARSZAWA
Dostarczyliśmy meble eventowe z asortymentu konferencyjnego na spotkanie w Sądzie Okręgowym w Warszawie. Krzesła konferencyjne typu ISO, które są bardzo wygodne na dłuższe eventy posłużyły gościom na spotkaniu.

3-4.09.2016 ART&GLAS FESTIWAL
Tegoroczny festiwal szkła i sztuki, który odbył się w pierwszy weekend września mieliśmy przyjemność odwiedzić i przygotować na wystawę dzieł rzemieślników i hutników. Dostarczyliśmy zadaszenia eventowe, które chroniły przed słońcem cenne dzieła artystów.

01-04.09.2016 OPERA WROCŁAW
We wrocławskiej Operze odbywa się event, który wyposażyliśmy w eleganckie i stylowe lady barowe, hokery, stoły i krzesła w białym kolorze. Meble wynajmujemy na wystawy, targi, konferencje oraz imprezy firmowe i rodzinne.

01-04.09.2016 SZKOLENIE WŁOŚCIEJEWKI
Na event, który odbywa się w Włościejewkach przywieźliśmy meble i sprżet multimedialny. Dostarczyliśmy biurka i krzesła oraz drukarkę, laptop, nagłośnienie, projektor i ekran na szkolenie. Zapraszamy do zapoznania się z asortymentem konferencyjnym i szkoleniowym.

27-28.08.2016 CAPITAL OF ROCK
Dostarczyliśmy na event muzyczny Capital o Rock we Wrocławiu meble eventowe z asortymentu wypoczynkowego. Na evencie wystąpią Metallica oraz Limp Bizkit. Strefę Lounge wyposażyliśmy w czarne i białe sofy, fotele i stoliki kawowe. Przywozimy meble na imrezy każdego rodzaju na terenie całęgo kraju.

28-31.07.2016 LITERACKI WOODSTOCK
Plenerowy event we Wrocławiu pt. "Literacki Woodstock" wyposażyliśmy w tysiąc krzeseł dla widzów. Tegoroczny trzydniowy event był udany tak samo jak nasza realizacja. Cieszymy się ze współpracy.

23.07.2016 TARNÓW
Mieliśmy przyjemność wyposażyć event plenerowy dla przesło 800 osób w profesjonalne krzesła składane. Event obsługiwaliśmy w Tarnowie. Krzesła i meble dostarczamy na terenie całej Polski.

15-17.07.2016 NAMIOTY NA EVENTY
Wyposażyliśmy dwie imprezy w poprzedni weekend w hale namiotowe. Dla Pałacu Pakoszów halę o wymiarach 10x10 m, a na imprezę rodziną w Jeżowie Sudeckim halę 6x12 m. Namioty wyposażamy w podłogi, ściany, podesty, meble, akcesoria eventowe i dekoracje.

12-13.07.16 COUNTRY PARK POD GAJEM
W Country Parku pod Gajem w Tarnowie Podgórnym miało miejsce spotkanie, na które przywieźliśmy 40 stołów konferencyjnych, które świetnie nadają się na spotkania biznesowe, szkolenia czy do wyposażenia biura.

03.07.2016 PIKNIK GOSZCZ
Wypożyczyliśmy namioty biesiadne, ławki oraz stoły na event w górach. W Szklarskiej odbył się PZU Maraton Karkonowski, który po trasach górskich przebiegło setki uczestników. Namioty biesiadne oraz ślubne dostarczamy na eventy na terenie całego kraju.

02-03.07.2016 MARATON KARKONOSKI
Wyposażyliśmy event w miejscowości Goszcz, Gmina Twardogóra w 800 krzeseł składanych. Event odbył się na głównym placu przy kościele. Event odbył się z okazji rodzinnego pikniku rodzinnego pracowników fabryki mebli Bodzio.

02.07.2016. KROTOSZYN
Dla przybliżenia ludzi do kultury zorganizowano spotkania na krotoszyńskim Rynku, co tydzień odbędzie się ich w sumie 5. Mieliśmy przyjemność udostępnić do użytku krzesła składane oraz stylowe ogrodzenie strefy vip.

01.07.2016 SIECHNICE
Współpracowaliśmy z firmą Paragon Siechnice z Siechnic. Na imprezę, która miała miejsce na trenie firmy dostarczyliśmy halę namiotową 15x10 m, podest, mównicę oraz krzesła konferencyjne. Zapraszamy do zapoznania się z asortymentem ze strony. Znajdziecie Państwa sprzęt na każdy event.

28.06.2016 MALTA FESTIVAL POZNAŃ
Dostarczyliśmy krzesła eventowe na obchody 60 rocznicy Powstania Poznańskiego z 28 czerwca 1956 roku. Przy współpracy z Fundacją Malta mieliśmy przyjemność uczestniczyć w zakończeniu Malta Festival Poznań, który trwał o d 13 do 28 czerwca. Udana realizacja.

28.06.2016 ZAKŁAD CEGIELSKI
Mieliśmy przyjemność wyposażać event, na którym był obecny Prezydent Polski i Węgier oraz wielu znakomitych gości z wielu Państw, które razem w dniu 28 czerwca upamiętniały 60 rocznicę Powstania Poznańskiego z 1956 roku. Wydarzenia z tamtego roku zapoczątkował strajk, który zaczął się w Fabryce Pojazdów Szynowych w zakładach Hipolita Cegielskiego. W tym też miejscu odbyła się część uroczystości. Cieszymy się z udanej współpracy z firmą Cegielski.

25.06.2016 ŚWIĘTO WOJ. LUBUSKIEGO
Dostarczyliśmy na plenerowy koncert setki krzesełek składanych. Event obbył się z okazji Święta Województwa Lubuskiego i miał miejsce w Parku Mużakowskim po polskiej i niemieckiej stronie granicy. Impreza i realizacja zakończona pozytywnie.

18.06.2016 GMINA WARTA
Zrealizowaliśmy wynajęcie profesjonalnych krzeseł składanych na kameralny koncert w plenerze. Event odbył się w mieście Warta na placu przed klasztorem OO. Bernardynów. W naszym asortymencie znajdziecie Państwo różne krzesła, które pasują na różnego rodzaju eventy.

11.06.2016 DR.SCHNEIDER
Mieliśmy przyjemność współpracy z firmą Dr. Schneider z Radomierza, która organizowała dla rodzin swoich pracowników spotkanie. Z tej okazji wynajęliśmy zadaszenie oraz ławki biesiadne.

11-12.06.2016 PIEKARNIA JUL-KA
Współpracowliśmy z piekarnią Jul-ka z okolic Wrocławia. Na spotkanie plenerowe organizowane na terenie firmy wynajęliśmy stoły bankietowe, parasole ogrodowe oraz krzesła transparentne.

11-12.06.2016 GMINA ŻÓRAWINA
W Gminie Żórawina odbył sie duży event, na który mieliśmy przyjemność wynająć hale namiotową w rozmiarach 15x20 m. Do hal i namiotów wynajmujemy krzesłą, stoły, podesty sceniczne, nagłośnienie oraz oświetlenie.

16-19.06.2016 FORUM MUZYKI
Wynajęliśmy stoły konferencyjne na event, który odbył się we Wrocławskim Forum Muzyki. Bardzo cieszy nas udana realizacja oraz współpraca. Cieszymy się na kolejne zlecenie.

11.06.2016 ŚLUB KOŁOBRZEG
Mieliśmy przyjemność wyposażyć ślub, który odbył się na plaży w Kołobrzeguw meble eventowe. Na uroczystości znalazły się drewniane krzesła składane, stół z pokrowcem, zadaszenie ślubne oraz agregat prądotwórczy. Wynajmujemy krzesła i stoły na imprezy rodzinne, śluby i wesela.

07-08.06.2016 FABRYKA CZEKOLADY WROCŁAW
Wyposażyliśmy event we wrocławkiej Fabryce Czekolady Mondelez w nasze wyjątkowe krzesła Maya. Realizację zaliczamy do udanych i cieszymy się na kolejne zlecenia. Zapraszamy do zapoznania się z asortymentem.

6-9.06.2016 HOTEL MONOPOL WROCŁAW
Wynajęliśmy meble eventowe na konferencję w Hotelu Monopol z Wrocławia. WYposażylismy spotkanie w krzesła konferencyjne ISO z pulpitem. W swoim asortymencie mamy dostępne krzesła na każdy rodzaj imprezy. Wynajmujemy krzesła na śluby, wesela, konferencje i bankiety.

4-9.06.2016 WOOD-MIZER
Mieliśmy przyjemność wynająć namiot i zestawy biesiadbne dla firmy Wood-Mizer. Organizowali imprezę firmową i również tym razem skorzystali z naszych usług. Nasze meble eventowe nadają się na każda imprezę. Zapraszamy do zapoznania się z asortymentem!

4-5.06.2016 M.CK. KRZYŻOWA
Współpracowaliśmy z naszym stałym klientem w Międzynarodowym Centrum Kongresowym Krzyżowa. Na event w tym obiekcie wypożyczyliśmy stoły bankietowe dla 120 osób jak i jady barowe do strefy vip.

01.06.2016 MUZEUM TEATRU
We wrocławkim Muzeum Teatru miał miejsce event, na który mieliśmy przyjemność wypożyczyć krzesła bankietowe w pokrowcach elastycznych. Reazlizacje wykonalismy dla firmy Bisoole.

20-22.05.2016 CSiR POLITECHNIKI KRAKOWSKIEJ
W Krakowskim Centum Sportu i Rekrealicji Politechniki Krakowskiej odbył się event, na który mieliśmy przyjemność wynająć profesjonalne krzesła składane. Świetnie nadają się na koncerty, imprezy na zewnątrz i wewnątrz.

14-15.05.2016 CERMAG
Na firmowe spotkanie we wrocławskiej firmie Cermag wypożyczyliśmy stoliki i hokery koktajlowe, krzesła bankietowe i elegancki czerwony dywan. Spotkanie odbyło się w obiekcie firmy w barwach czerwieni i bieli.

5-7.05.2016 KONGRES FORUM PEDIATRII PRAKTYCZNEJ
Profesjonalne krzesła konferencyjne wynajęliśmy na Kongres poświęcony Pediatrii, który odbył się w Katowicach na obiekcie Szyb Wilson. Meble eventowe wypożyczamy na imprezy rodzinne i biznesowe.

16-17.04.2016 GALERIA NOWY RYNEK
Dużo mebli i sprzętu eventowego trafiło w miniony weekend na uroczystość otwarcia "Strefy Kobiet" w Galerii Nowy Rynek z Jeleniej Góry. Na pokazach mody i makijażu Panie mogły znaleźć coś dla siebie, a całą uroczystość śledzić z naszych komfortowych puf.

15-17.04.2016 POZNAŃ CITY CENTER
Wypożyczyliśmy do Galerii Poznań City Center ponad 200 profesjonalnych krzesel konferencyjnych, które spisują się na mniejszych i większych eventach. Każdą realizacje w tym miejscu bardzo dobrze wspominamy. Zapraszamy do współpracy.

15-17.04.2016 SILESIA CITY CENTER
Poraz kolejny mieliśmy przyjemność wypożyczać dla Galerii Silesia City Center nasze meble eventowe. Profesjonalne krzesła konferencyjne ISO przygotowalismy dla ponad 200 osób. Wynajmujemy krzesła w różnych rozmiarach i kolorach.

9-10.04.16 MUZEUM INŻYNIERII MIEJSKIEJ
Udana realizacja w Krakowskim Muzeum Inżynierii Miejskiej w dniach 9-10 kwietnia. Na event wynajęliśmy profesjonalne stoły konfencyjne. Wynajmujemy krzesła, stoły i sprzęt na terenie całej Polski.

8-10.04.16 MODERN HOSTEL
Meble i zastawę stołową wynajęliśmy na prywatną imprezę we wrocławskim Modern Hostel. Cieszy nas bardzo udana realizacja i zadowolenie klienta. Meble wynajmujemy na eventy prywatne i firmowe.

21.paź. 2015r. Międzynarodowe centrum Targowo-Kongresowe EXPO
Tego dnia wynajeliśmy zestawy z naszej strefy VIP. Wnętrze Międzynarodowego Centrum Targowo-Kongresowego EXPO zostało wzbogacone o nasze awangardowe meble LINE w kolorze białym oraz niecodzinne stoliki Ibiza oraz Prisma.

22. paź 2015r. Dwór Korona Karkonoszy
Nasza firma miała przyjemność współpracować z Dworem Korona Karkonoszy, dostarczyliśmy elegancki stoły bankietowe wraz z obrusami, które ozdobiły piękne sale balowe. Zajmujemy się wynajmem mebli eventowych oraz biurowych na terenie całej Polski !

Artykuły
Wypożyczalnia mebli biurowych

Jesteśmy grupą pasjonatów, stworzyliśmy od podstaw wypożyczalnie, która jest w swej formie znacznie różniącym się rozwiązaniem od wypożyczalni działających w sieci. Ideą nadrzędną było to, aby osoby niezwiązane z branżą meblową mogły w sposób prosty dokonywać wyboru oraz przybliżać układy mebli biurowych i rozwiązań przestrzennych.

Dlaczego warto z nami współpracować Jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się wypożyczalni mebli biurowych w Polsce. Zapewniamy najszybsze dostawy mebli od momentu zamówienia, dzięki systemowi informatycznemu, który stworzyliśmy samodzielnie od podstaw. W efekcie jego funkcjonowania zamówienia, które otrzymujemy są przetwarzane przez obsługę klienta i stamtąd bezpośrednio trafiają na magazyn w zaledwie kilka minut. Dzięki czemu jesteśmy w stanie przygotować Państwu ofertę jeszcze tego samego dnia.

Technologia W naszej firmie korzystamy z najnowszych rozwiązań technologicznych które zapewniają wysoką jakość produktów, ich magazynowania oraz logistyki. Dzięki wsparciu firm dostarczających do nas technologie oraz materiały jesteśmy w stanie dostarczyć meble biurowe na terenie Polski w bardzo krótkim czasie.

Zasoby magazynowe W naszej ofercie znajdziecie Państwo szereg mebli biurowych wiodących producentów. Wyposażamy biura, placówki służby zdrowia, instytucje użyteczności publicznej, hotele, firmy produkcyjne oraz obiekty sportowe na terenie całego kraju. Naszym Klientom oferujemy kompleksowe usługi wynajmu wraz z transportem oraz ich rozstawieniem. Każda wycena oraz projekt dostosowany jest do Państwa indywidualnych potrzeb. Bezustannie pracujemy nad rozszerzeniem oraz udoskonaleniem naszej oferty tak aby sprostać wymaganiom najbardziej wymagających Klientów. Szeroki asortyment naszej wypożyczalni mebli biurowych, a także ogromne zaangażowanie pozwala wraz z naszymi Klientami tworzyć piękne a zarazem funkcjonalne wnętrza.

Asortyment i nie tylko Nasza oferta dotyczy wypożyczalni mebli biurowych w tym: fotele i krzesła biurowe, ścianki działowe, stoły, biurka, recepcje, szafy biurowe, szafy socjalne, szafki na basen, zabudowy kuchenne, archiwa, projekty indywidualne etc. Wynajem naszych mebli idealnie pasuje do Państwa gabinetu, biura, sali konferencyjnej, recepcji lub w każde inne miejsce. W ofercie znajduje się też dostawa i montaż u Klienta.

Jesteśmy w całej Polsce Od kilkunastu lat działamy na terenie całej Polski, oferując naszym Klientom kompleksowe usługi związane z wypożyczalnią mebli biurowych. Nasza oferta obejmuje szeroki asortyment mebli pracowniczych, gabinetowych, konferencyjnych oraz recepcji, odznaczających się wysokimi walorami estetycznymi i praktycznymi. Współpracujemy z najlepszymi producentami mebli biurowych i wyposażenia.

Środowisko pracy Wynajem mebli biurowych to ważny element środowiska pracy. Dążymy do zaoferowania kompleksowych rozwiązań poprawiających jakość środowiska pracy i kształtujących przestrzeń współczesnego biura. Obserwujemy zmiany w organizacji pracy biurowej, dbamy o funkcjonalność, design, ergonomię i wpływ wypożyczonych produktów na wizualizację biura. Stale doskonalimy nasze procesy, inwestujemy w infrastrukturę i wiedzę naszych pracowników, aby zapewnić naszym klientom jeszcze lepszą jakość oferowanych produktów i usług.

Jak to wygląda? Cena wypożyczenia mebli biurowych jest zależna od ilości wypożyczanego sprzętu a także czasu trwania umowy, co stanowi jedną z wielu zalet takiego rozwiązania. Kwestia płatności dokonywanej w systemie ratalnym podczas gdy wszystkie potrzebne meble klient dostaje od razu. Wynajem mebli to doskonałe rozwiązanie dla każdego przedsiębiorstwa, które chce wyposażyć swoje biuro w sposób nowoczesny – Karina oferuje innowacyjne rozwiązania dla każdego miejsca pracy.

Nie tylko wynajem Oferujemy nie tylko wynajem mebli biurowych ale również, serwis oraz ich dowóz. Bogaty wybór krzeseł i foteli sprawia, że każdy na pewno znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Wszystkie modele można obejrzeć na miejscu oraz sprawdzić, czy w pełni odpowiadają oczekiwaniom klienta.

Warto wypożyczyć gdy... Zaletą wynajmowania mebli biurowych jest też to, że gdy zmienia się koncepcja działania biura, czyli na tej samej powierzchni zachodzi konieczność utworzenia większej liczby stanowisk, przedsiębiorca nie musi martwić się o zakup mniejszych biurek może je tymczasowo wypożyczyć.